2008. április 1., kedd

Képszerkesztés

Nem írtam mostanában, mert elfoglalt a faliképem amit "már csak" szegni kell. Erről később írok és teszek fel képet. Noémi nagyon aranyos vagy, hogy aggódtál értem.A szomorú idő sem hangolt mindig jó kedvre.
Vasárnaptól azonban süt a nap! Végre itt a tavasz!

Ez a kép csak emlékeztető a múlt hétre és a tanonc munkám a képszerkesztésben.
A csoportban szerdán most én tartok bemutatót,erre is készültem. Fénymásoltam, előre varrtam amit megmutatok, hogy érthetőbb legyek.Még nem próbáltam tanítani, bemutatni semmit, így izgulok is, hogy mindenre gondoltam-e, nem felejtek el valami fontos információt. Az SZTK mammer lesz a téma. Nekem nagyon kedves figurám, szerettem varrni is.Remélem a lányok is így lesznek ezzel.
Közben Pamina "megfertőzött" a képszerkesztés újabb lehetőségeivel. Így sok időt töltöttem régebbi képek új formába öntésével. Ilyen pl. a lányom szülinapi képei. A legújabb a "Guruló baba", amit az INDEX-es lányokkal varrtunk. Ildu babájának a ruháját és kiegészítőit varrtam én.( egy-egy fázist mindig más varrt.) Test-Ildu, haj-Szömörce, arc-Ktimó és végül én fejeztem be. Természetesen Ildunak, ha van kedve még tovább csinosíthatja. Már tudom megkapta és tetszett neki, így feltehetem én is ide.Nagyon jó móka volt. A saját babámon is tapasztaltam, ami hozzám a babatalin érkezett vissza.
És itt van ő, Piroska.
Akinek a képét már én szerkesztettem a gépen. Nagyon büszke vagyok magamra , hogy sikerült. (Amatőr computeres vagyok.)
Megvarrtam a csoportban mutatott táskát is. Erről kép este, mert bizony elfelejtettem lekattintani. Julikámé lesz, a díszítés az ő kérésére varrtam ilyenre.
Érdeklődik, sertepeltél körülöttem a leányzó, de egyenlőre teljesen olyan, mint én 13 évesen. Rengeteg ötlete van és hozzá félkész munkái. Azt gondolom a rengeteg dolog ami érdekli majd csak egy nyugodtabb mederbe tereli, és akkor az ő hozzá legközelebb álló hobbiban majd kiteljesedik. Addig is próbálom megmutatni neki, mindig megbeszéljük amit varrok, vagy pl. a sütést is. A trükköm "Julcsikám, te hogy csinálnád?" És akkor folyik belőle a szó és milliónyi ötlet. Persze ebben sok van ami kivitelezhetetlen, de nem baj. Ettől fejlődik az ember lánya és az anyja.A fiam mindig csak véleményt mondd a kész dolgokról. Kapok tőle hideget és meleget is. Tulajdonképpen miért is kellene, hogy neki tetszen mindig ami nekem.Bár sokszor megváltozik idővel a véleménye. A babáktól először idegenkedett ott kaptam a negatív véleményt. Illetv nem értette mit is akarok én ezekkel a babákkal. Persze biztos furcsa volt neki az anya babát varr, babázik pillanatkép. De, ahogy több elkészült elkezdett talán tetszeni neki. A macseknál már egész pozitív volt.

4 megjegyzés:

36évi írta...

Irtó helyes a Piroska, a kép is tetszik, csak nagyon kcisiben nyílik meg. Ezen nem tudnál variálni?
Amúgy grat a legújabb hobbidhoz. :)))

beszand írta...

Szia Évikém!
Igen erre későn jöttem rá, de majd munkálkodok rajta. A képtárba felraktam ott nagyobb.Egyébként dogozóba vagy? Puszi!

N.Zsuzsi írta...

Én is megnézném nagyobban :)

beszand írta...

Szia Zsuzsi!
Köszönöm, mert az első lökést te adtad!Még fejlődnöm kell képszerkesztésben, de haladok.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger