2008. április 4., péntek

Szerda délután

Szerdán találkozott újra a csoportunk. A mai napon én voltam a felelőse a programnak. És ő az SZTK mammer volt.Szívemnek nagyon kedves babája.
Klári megkért, hogy az én drága mammeremet mutassam meg a lányoknak. Hát kicsit beindult a zabszem effektus, mert nem szoktam ennyi embernek magyarázni. ( csak kettő kamasznak, tettek is itthon vicces megjegyzéseket erre.)
Elő is készültem vittem Matildot és egy félkész babát is. Anyagra felrajzolva a szab.mintát , hiszen ezen könnyebb volt elmagyaráznom pl. a cipőt hogyan is varrjuk a lábához. A kabátot is félig megvarrtam.
Azt hiszem nemcsak nekem volt így egyszerűbb, hanem a lányoknak is.
Hogy elkerüljem a sok ember elé kiállást a véletlen segített a megoldáshoz. A lányok 3-4 fős csoportokba rendeződek a minta átrajzoláshoz, és így a csoportoknak meséltem el a hölgy készítésének titkait.
Bizony jó hasznát vettem a februári bababtalin tanult apró, de igen fontos fortélyoknak. (Ilyen volt a cérnás kifordítás egyszerűbb megoldása, Exitől tanult horgolt haj, cipők...)
A lányok igen fogékonynak bizonyultak, de ezt majd a következő alkalommal tudom lemérni amikor is az elkészült darabokat hozzák megmutatni.
Azt hiszem ezután már bátrabb leszek, és el merek vállalni persze csak a csoportunkban ilyen bemutatót.
Más, de nekem nagyon fontos:
Tegnap volt az én drága pici fiam (186cm) 15 éves.Úristen már 15. Olyan mintha most született volna és már ekkora, komoly fiatalember. Du. 1/2 négykor amikor is született felhívtam telefonon. Nálunk ez rituálénak számít már, csak eddig egyszerűbb volt mert már itthon volt a suliból, most meg a barátaival battyoghatott éppen hazafelé a gimiből. Azt hiszem zavarba is hoztam a Drágámat, pedig nem akartam. Szóval csak ezután tudtam csak megpuszilgatni (még hagyja) és megköszönteni.

5 megjegyzés:

Naomi írta...

Andika, igazán szuper anyuka lehetsz!!! Légyszi add át születésnapi jókívánságaimat a fiacskádnak, sok boldogságot kívánok neki!
Ez a torta...összfutott a nyál a számban, a pocim megkordult...szóval, ha csak annyira volt finom, amennyire gyönyörűséges!!! :D
Puszi : Noémi

Naomi írta...

Jaj, jaj! Majd elfelejtettem! Gratulálok, a babavarró bemutatóhoz!!! Ha szépen megkérlek, elküldenéd nekem email-ben, hogy hogyan kell hajat horgolni? Szerinted megpróbálhatom, ha egyébként csak láncszemeket tudok horgolni? Köszi a segítséget! Puszika!

Ibcsy írta...

Sok boldog szülinapot kívánok a "kis"fiadnak! Szerintem aranyos ez a rituálé.
Nálunk nem fog bejönni, mert hajnalban született:-))

beszand írta...

Köszi Noémi!
Átadtam a jó kívánságaidat. A torta tényleg jól sikerült ez a fiam kedvence. Írtó egyszerű, de nagyon látványos És FINOM!!!!Mélt küldöm, de csak vasárnap, mert holnap megyek Tatabányára a közösvarrásra.Puszi, jó hétvégét!Andrea

beszand írta...

Szia Ibcsy!
Köszönöm Neked is. Igen nekünk ez a szerencsénk, mindkét gyermek délután született meg!Annyira jó abban a pillanatban megpuszilgatni őket. Ilyenkor kicsit újra ott vagyok az időben.
Puszi Andrea

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger