2008. április 6., vasárnap

Tatabánya közösvarrás (04.05. szombat)

Szombaton reggel egy kicsit mozgalmasra sikeredett a kelésünk. Elaludtunk. Gyorsított tempóban csináltam a szendvicseket, mert a kisfiam és én is utaztunk. Gábor Budapestre ment a A Mediciek fénykora című kiállításra az osztállyal, én Tatabányára a közösvarrásra. Végül is mindenki elindult sikeresen.
heten utaztunk együtt Veszprémből a találkozóra. Várakozással voltunk tele, hiszen a " guruló orsó" játékban a mi csoportunk vett részt a tatabányai lányokkal közösen. Miniquilteket varrtunk 3 fázisban. Nagyon izgalmas játék volt, ugyan úgy, mint a babásnál. Ezeket a kis képeket (amik készen 30x30 cm) most állították ki. Persze más gyönyörűséges csodák is kinnt voltak. (faliképek, táskák, különböző technikákkal fűszerezve)
A közösvarráson az Művészkártya (ATC kártyák) varrásával ismertettek meg bennünket. Ennek a mérete 64mmx89 mm (2,5"x3,5") Kaptunk anyagdarabokat sablont és közben próbáltak bennünket instruálni a lányok. Ennél a technikánál a a díszítés lehetőségei szintén szabadon szárnyalhatnak a hímzéstől,a gyöngyözéstől a horgolásig a dequpage-ig mindent lehet és szabad. Egyetlen dolog tilos a kártya eladása! Csak cserélni lehet.Volt akik varrt, volt aki nem. Gyakran hagytam félbe én is, mert úgymond társadalmi életet éltem. Találkoztam Ezkrisztivel, Kaoval és végre Juhizzsal is sikerült személyesen találkoznom. Nagyon vicces volt mert egymás mellett álltunk és kétszer annyira összenéztünk, de nem akkor szólítottuk meg egymást. A lényeg a végén sikerült a találkozó! A kártyát természetesen befejezem, de ma a házi munka élvezett előnyt. ( a szívem a varrás felé rángatott)
Trudi bemutatott Dolányi Annának. Annyira örülök ennek, mert Pápán az ő kiállítása nagy hatással volt arra, hogy én is a foltvarrás felé fordultam. Nagyon kedves idős hölgy akiből e rövid idő alatt amíg beszéltem vele annyi bölcsesség áradt. Nagy boldogságot szerzett nekem ez a néhány pillanat.
Sajnos képet nem tudok én felrakni, mert nem volt nálam fényképező. De talán Juhizs által felrakott képek linkjét az ő engedélyével, majd felrakom.
Még a tombolán is nyertem (ami rám nem jellemző) karácsonyi anyagokat, egy gyönyörűséges tűtartót és egy tálat.
Este Gáborék vonattal jöttek haza is, és bementünk elé a pályaudvarra. Juli annyira várta haza mintha egy hónapja ment volna el itthonról.

Nagyon klasz nap volt, annyira jól éreztem magam.
Bár amikor haza értem azt hiszem a mesélés végén már kissé takarékon néztem. Hozzám képest korán mentem aludni, a sok élménytől gyorsan elnyomott az álom.

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

(Kató piruuuuuuul:))) Mi az az ATC kártya?

beszand írta...

Szia Kató!
Hát ezt én is most tanultam. a blogot is módosítottam és pontosítottam. 64mmx89mm a mérete lehet hímezni és bárhogyan díszíteni. Egyet nem lehet eladni. Ezeket csak cserélni lehet. Ha küldesz mél címet elküldöm a fénymásolatot is amit kaptunk. Nagyon pontosan leírták a tatabányai lányok.

Naomi írta...

Andika, ez igen! Tényleg mozgalmas volt a hétvégétek! Örülök neki, hogy ennyire jól érezted magad, és ilyen sok élménnyel gazdagodtál, amit szuper jó volt olvasni! A piruláshoz csatlakoznék: én sem tudtam eddig mi is az az ATC kártya. Köszi Neked, megint okosodtam... megosztanád velem is a készítését? Nagyon köszi. Kíváncsivá tett!
Puszi : Noémi

beszand írta...

Küldöm Drága este a fénymásolatot mélben. Mindent le sem tudtam írni, de az élmény itt zsong a fejemben. Néztem a fórumon a lányok által készített fotókat, hát újra éltem az egészet.

Ibcsy írta...

Csatlakozva az előttem szólókhoz, örülök hogy ennyire jól érezted magad. Nagyon jó téged olvasni, szinte én is ott vagyok. Persze azért ez az érzés, mert egy ici-picit irigykedem is. Én itt pirulok. Bát én tudom mi az ATC kártya (elméletben), velem is megosztanád a készítését?

beszand írta...

Szia Ibcsy!
Örülök, hogy kedvet csinálok Nektek és egyszer találkozunk egy ilyen szuper nap keretében.
Most a lányom gépénél vagyok, innen nem tudom küldeni (nem tudom beszkennelni), de este a másik gépről küldöm.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger