2012. május 28., hétfő

Aloha!

Szombaton az MFC szervezett tradicionális hétvégén a Hawaii technikát választottam a tanulásra, 
amit Lajos Kati tanított.
Kati olyan hawaii-i hangulattal fogadott minket, hogy a jókedvünk egyre jobban fokozódott.
"Aloha!"  Köszöntött mindenkit, és kaptunk a nyakunkba a szigetre érkezőket köszöntő virágfüzért. 
Levente, aki segített neki, finom gyümölcskoktélt szolgált fel nekünk frissítőül. Az asztalokon virágszirmok voltak, szóval fantasztikusan megidéztek  nekünk tényleg egy kis Hawaii hangulatot.
Kati szóban elmesélte nekünk a takarók történetét és készítésének ősi módszerét.
Hát nem volt könnyű dolguk az biztos, mert nekünk nagy segítségünkre volt a hegyes kisollónk és az illanó filceink. Mivel természeti népek élnek itt , elsődlegesen a természetből vették a mintáikat és örökítették meg munkáikon. ( levelek, indák, gyümölcsök, stb.)
Aztán következett az igazi oktatás, az egységcsomag amit Katiék összeállítottak precízen, mindenre gondosan gondolva volt összekészítve.(még tű és színben harmonizáló cérna is volt benne)
Végül a saját festésű , még régebbről maradt selyemmolinómat varrtam , amit jónak ítéltünk, hogy rákerüljön  a leendő tolltartómra.  
Itt tartok vele most:
Származási hely: A jó kikapcsolódás titka, a foltvarrás

Ahogy haladtunk a munkával, és ahogy Kati mondta jók voltunk , ő úgy alakult egyre jobban egy hawaii-i lánnyá. A végén virággal a nyakában , a kezén, fűszoknyában dicsérte az öltéseinket.
Gondolhatjátok milyen jó hangulat volt! 

Egy kis montázs a tanfolyamról:

 Margóval tudtam, hogy találkozunk, mert még azt is megbeszéltük, hogy a FB talira amire sajnos nem értem oda időben megvarrtam én is a jelem. 


Ez vagyok én, a kék madárodú a madárkával! 


 Eszterrel most sikerült találkoznom, Ildi meg is örökített minket. Na itt látszanak a virágszirmok is! :)
 
  
Sajnálhatjátok, hogy kihagytátok!

3 megjegyzés:

Marika írta...

Jól van na csak egy kicsit sárgulok ,de nem engedett az időm,hogy részt vegyek .Örülök hogy jól éreztétek magatokat és hogy találkoztunk:)

beszand írta...

Annak én is nagyon örülök, hogy találkoztunk! Majd legközelebb összebeszélünk, hogy ott legyél te is velünk!<3

Margó írta...

De jó nézni a képeket!:) Kati nem csak jó tanár,de a buli rendezés is nagyon megy Neki!:)
Már várom a következő tanfolyamot,remélem ott is találkozunk.
Talán holnap én is teszek fel képet a
készülő hawai mintás pipere táskámról.
Nagyon jó volt újra együtt lenni!:)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger