2013. szeptember 21., szombat

Tatabánya

Amikor olvassátok, mi már úton leszünk. 
Egy kosár egérrel és egy fa blokkal indultunk útnak, 
amit a Foltra-Forgók csoport kért.Mindig nagy örömmel viszek blokkot, mert a későbbiekben megtalálni az összevarrt faliképben nagyon jó érzéssel tölt el. 



 Remélem Mimóval is sikerül találkoznom neki ezt a dobozkát varrtam. Varrósnak vagy ékszernek egyaránt használhatja. 
Tavaly nem sikerült , de most nagyon várom a találkozást, mert messziről érkeztek haza Magyarországra. :)

11 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Szia Andrea!!! Te már megint sokat alkottál.Kivétel nélkül mind tetszik!!! De kár hogy nem felétek élek,mármint Magyar honban!akkor tudnánk találkozni ilyen nagyobb varrós napokon,mikor nem csak egy helyről mennek foltvarrósok szerelmesei!!! Inci

2013. szeptember 21. 7:27
Törlés

F.Gina írta...

Nagyon tetszik a fácskád és édikék az egerek! Remélem, jól mulattatok :)

Luca írta...

Szuper volt találkozni veled! :) Kôszônôm az ajándékokat. Csodás dolgokat láttam....
Az egerek aranyosak, Ez a fenyô fantasztikusan jól nèz ki

Gabicza írta...

Én is köszönöm az egérkét. A fádat élő ben nem láttam, csak itt, nagyon különleges, tetszik.

Unknown írta...

Andikám nagyon örültem, hogy újból találkoztunk......köszönöm a kedves egérkét

Ábrahámné Éva írta...

Kedves Andi!Nagyon édesek az egérkéid! Gyönyörű a fenyőfád!
A dobozka nagyon ,aranyos és praktikus !
Sajnos nem tudtam elmenni erre a varrós napra!Gondolom nagyon jó volt!

Marika írta...

Mint mindig most is nagy öröm volt számomra hogy találkoztunk ,köszönöm az egérkét. :)

Margó írta...

Én is nagyon köszönöm az egérkét,a fő helyre került,az ajándék polcon!:)
Jó volt megint együtt lenni!:)

Amaranta írta...

Nagyon szépek az egérkék, és olvastam, hogy jól éreztétek magatokat!

Elárulod, hogyan csináltad a fenyőfás blokkot? Nagyon tetszik, eddig csak nálad láttam ilyet.

beszand írta...

Szia Amaranta! Köszi! Sima applikációval varrtam, kétoldalas ragasztóval rögzítettem az alapra és körbetűztem. Csak ennyi. :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger