2013. szeptember 22., vasárnap

Tatabánya


Tegnap vásárnap volt, pedig csak szombat volt. Nem így értem haza, mint a képen látható patchwork lady, mert  mi erősek maradtunk Margóval . :)) 
" mi csak panelokat vettünk anyagot azt nem" mondtuk egymásnak nevetve.
Egy nagyon jó hangulatú varrós napon voltam Tatabányán, a Foltra-forgók csoportnál
Sok képet csináltam , ezek kicsinyítése folyamatban van, később felrakom őket a képtáramba is.
Nagyon sok ismerőssel találkoztam, voltak újak is, akiket már ugye ahogy szoktam írni már virtuálisan ismertem, de így életben nagyon nagy öröm magunkhoz ölelni őket és személyesen beszélni velük.
Reggel időben indultunk, hogy Mimóval tudjak találkozni, aki a hétvégén még itthon volt Magyarországon. nagy örömmel borultunk egymás nyakába! A kiállítást is sikerült megnézni, szívott magába egy kis foltos levegőt is. Jövőre remélem hosszabb időt tudunk együtt tölteni. :)
Tőle kaptam ezt a szép zsenilia párnát egy csodás kis norvég gyűszűvel, ami a gyűjteményemet gazdagítja.
Mimótól kapott párnám.

és a gyűszű , ami már a 27.
Marikától két nagyon szépen tűzött tányér alátétet kaptam. Nézegetem, mert gyönyörű, nagyon örültem neki, és még a fotózás is sikerült, jól látszik a szép tűzés.
És kaptam még nagyon helyes kis apróságokat is. margótól a kulcstartót. 
Zsuzsótól  könyvjelzőt és az ollótartót. Remélem mondtam neki milyen gyönyörű anyagból varrta.
Rózsától a kis  háromszögletű tartót, ami az irodában ezentúl velem lesz ebben tartom ezentúl a gemkapcsot.
Marika nekem hímezte a levedulás kis kitűzőt, nagyon örültem neki. Vajon honnan tudta, hogy levedula fun vagyok? :)))
Krisztitől kaptam egy csodaszép selyem kendőcskét, amit ő festett.Meg tudtam nézni a kisebb nemezelt dolgait és csodás sálait.
Persze akikkel sikerült még beszélnem, az a sok jó szó  és kedvesség is nagyon sokáig itt lesz velem, mert ezek bizony mindig feltöltenek.
 Köszönöm szépen!
és persze azért vásároltam is , de mint mondtam anyagot nem csak panelokat. :)))
Sokan voltunk , és nagyon jól érezte magát mindenki.
Szuper jó nap volt, amit megkoronázott este egy nagyon jó kis Magna Cum Laude koncert a veszprémi Arénában.  Ez a hétvége igen tartalmasra sikeredett ismét! 
Ezzel a dallal köszönöm mindenkinek a tegnapi napot! 




5 megjegyzés:

BORI írta...

De jó volt olvasni a beszámolódat! :)

Unknown írta...

Andikám nagyon örültem, hogy ismét találkoztunk. Valóban nagyon szemléletes volt a beszámolód,ahogy Bori írta, mintha újra ott lettem volna....

Ábrahámné Éva írta...

Köszi a beszámolót!Sok szép ajándékot kaptál!Sajnos nem tudtam elmenni!

Luca írta...

Nagyon ôrûltem a találkozásnak! Nem gondoltam, hogy a gyôszûvel ekkora ôrômôt szerzek, de nagyon ôtûlôk neki. :)

lomaquilt írta...

A nőcis panelt kinél vetted?

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger