2014. szeptember 27., szombat

Balatoncsicsó , idén is szuper volt

Egy kellemes hétvégét töltöttem el ismét a csoportunk a táborában. 
Idén Kacsuk Évi, Migray Gabi és én voltam aki újdonsággal ismertettük meg a csoportot.
Évi is nagyon várta a tábort régen padtársak,de  idén három táborban is együtt voltunk táborlakók. (Bábolna, Ráckeve, és itt Balatoncsicsón) Nagyon jó volt újra együtt lennünk.
Péntek reggel izgatottan csomagoltam be . Készültem én mindennel, még gumicsizmával is. No ennek majd később volt jelentősége.
Délután Évi tartotta nálunk a sokak által ismert ún. levelező tagozatát.
Jókat derülve álltunk neki a varrásnak. Könnyű helyzetben voltunk, mert összeállított anyagcsomag megkönnyítette a munkát.  
Az én levelem egyenlőre így áll. Már rátettem a vliesre és a kerethez festek egy kis molinót. :) Imádtam varrni, nagyon kedvemre való volt.
I
Másnap reggel a Blokkos bargellóval kezdtünk.
A mintadarab ez volt: 

 Évi nagyon aprólékosan magyarázta mutatta , aztán ahogy elkészültek a blokkok a földön nyújtózkodva rakta mutatta , magyarázta miért is azt az összevarrást javasolja.
Koncentrálva varrok és itt látszik a folyamatos vihogás tárgya a lámpám. Igen, mert ezt állandóan megkérdezték a lányok, hogy hol is vettem. Hát itt is elárulom, az OBI-ban. :)))

Végül ebben a variációban varrtam össze:

Gyorsan elszállt a délelőtt 
és sajnos Évinek vissza kellett sietnie Pestre. Köszönöm a lányok nevében is , hogy itt voltál!
Délután én tanítottam Ági engedélyével a hullámsablon használatát. Igyekeztem a takarómon szerzett tapasztalatokat mindet átadni. Remélem sikerült! 
A takaró összeállítása is újdonság volt néhány táborlakónak.
 Az idei tábori tapasztalataim bele lettek ide sűrítve.





Sok szép munka készült, a fotókat még nem küldték a lányok így néhányat azért felteszek. Később meg a többit.
Vasárnap Gabi tanította a neszeszert, amiben a kéder adta a csavart.
Az hogy az idő vasárnapra kissé katasztrofálisba fordult nem feledtette a tábor remek hangulatát. Haza úsztunk mindannyian és nagyon jó hangulatban meséltük még ezeket a viszontagságokat is. Judittal, mint egy jól begyakorolt szinkron úszószámban jöttünk haza. Emlékezetes pillanatok voltak ezek is. 

Egy nagyon jó kis összefoglalót olvashattok a
Erzsi foglalta össze érzéseit, benyomásait a táborról.
Klassz volt lányok, jövőre újra megyünk, főleg, hogy egy festős hétvége is felmerült köztünk.


Köszönet a fotókban Harczi Icának is.

A gumicsizmáról meg majdnem elfelejtettem írni. Szóval ezen a hétvégén volt az az özönvízszerű eső ami elöntött mindent. Ha nem lett volna nálam már akkor beteg lettem volna, mert bokáig érő vízben hoztam a kocsihoz a varrógépem és minden felszerelésem. Jó szolgálatot tett Klárinak is, mert ő is felvette. Ezentúl a  gumicsizma is alapfelszerelés lesz a táborhoz. 

1 megjegyzés:

Monika írta...

A régi idők,amikor én is jártam táborokba,foltvarrósba.De elcsábított a másik szerelem,a festés.:)
Csodás dolgokat varrtatok! Gratulálok!
Nekem is kell egy csizma..)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger