2015. szeptember 29., kedd

Ráhangolódás

Hangolódom, készülődök  csoportunk táborára. Most  egy táskát mutatok a lányoknak. 
Házikós fazont beszéltünk meg, de megvarrtam más anyagból is.Legyen alternatíva a szolidabbaknak is. gy az anyag választás is könnyebb lesz talán a táskamániás foltvarróinknak. Szabásmintát elkészítettem, már csak kemény kartonra kell átmásolnom, hogy haladjanak majd a táborban. 
Most este fotóztam, de ígérem készítek nappali fénynél is. A házikós az enyém lesz, a rózsást anyukámnak varrtam meg még a névnapjára. A konyhai befőzésről meg egy egybe bejegyzést készítek hamarosan. :) 


4 megjegyzés:

Luca írta...

Mind a kettő szuper. Biztosan örülni fognak a lányok neki, hogy megtanulhatják.

Böbe Morzsák írta...

De, jó lesz a Lányoknak, ilyen gyönyörűséget megtanulni!!! Kár, hogy ennyire messze vagytok!

Monika írta...

Melyiket válasszam??????? :))))))A táskavarrás nekem mumus....
Melyik táborban ? A Tatabányaiban?

beszand írta...

Köszi szépen remélem, Balatoncsicsón lesz az éves táborunk a csoporttal. Sikerült egy új fazont találnom ami fel keltette az ő érdeklődésüket is. Majd írok a táborról is. :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger